Reklamationsbehandling

Ved fejl eller mangler på varen, kan kunden klage til ovenstående adresse, telefonnummer eller e-mail. Kunden har 2 års reklamationsret. Kunden kan vælge at sende varen tilbage, eller returnerer i en af vores fysiske butikker. (Dog kan pengene ikke udbetales i butikken, men bliver udbetalt så snart webshoppen er i besiddelse af produktet, hvis produktet er berettiget)

Når du handler på ekram.dk har du 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinges selvfølgelig af at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved produktet.

Ved fejl eller mangler på varen, kan kunden klage til ovenstående adresse, telefonnummer eller e-mail. Kunden har 2 års reklamationsret. Kunden kan vælge at sende varen tilbage, eller returnerer i en af vores fysiske butikker. (Dog kan pengene ikke udbetales i butikken, men bliver udbetalt så snart webshoppen er i besiddelse af produktet, hvis produktet er berettiget)

Når du handler på ekram.dk har du 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinges selvfølgelig af at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved produktet.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.