Bytteservice

Reklamationsbehandling

Ved fejl eller mangler på varen, kan kunden klage til ovenstående adresse, telefonnummer eller e-mail. Kunden har 2 års reklamationsret. Kunden kan vælge at sende varen tilbage, eller returnerer i en af vores fysiske butikker. (Dog kan pengene ikke udbetales i butikken, men bliver udbetalt så snart webshoppen er i besiddelse af produktet, hvis produktet er berettiget)

Når du handler på ekram.dk har du 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinges selvfølgelig af at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved produktet.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Fortrydelsesret

Fortryder du købet, bedes du, for egen regning, sende varen tilbage til ovenstående adresse senest 100 dage efter modtagelsen. Hvis købet fortrydes bedes du returnere varen ubrugt i den originale emballage da den originale emballage repræsenterer en ikke uvæsentlig værdi for ekram, og varen således ikke kan anses for at være returneret i væsentligt samme stand og mængde, hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget. I værste fald vil manglende original emballage betyde at du ikke vil kunne fortryde dit køb. Ved fortrydelse af købet, vil pengene blive indsat på din bankkonto, som blev brugt til at gennemføre købet.